Hey! Capitolul 18 „Already gone”. Sunt ceva descrieri mai detaliate in capitolul asta, nu foarte multe detalii cei drept. Am incercat sa fie la un nivel acceptabil sper ca am reusit. If you like or not … comment. :*

3 răspunsuri to “…”

  1. imi place cum scrii si abia astept urmatorul cap.(de fapt „capitole” daca s-ar putea). spor la scris.

  2. Nice to meet you Em:) Ma bucur mult ca iti place si cu siguranta vor mai urma cateva capitole, inca nu stiu cate…

  3. e ffff fain ficul tau!!!!chiar imi place cum scrii..imi place ca ai conturat ideea asta ..de alegere..dintre rob si taylor…Continua!!!!!!!!!!!!!!!!:X:X:X

Lasă un răspuns

