Veste buna

Veste buna … cred :)) ca in fiecare zi de altfel intru pe blog sa vad daca pot sa ma loghez. Cu o mica speranta incerc, insa pana acum asteptam minute intregi sa se incarce ca la sfarsit sa-mi apara o eroare si sa-mi spuna ca nu merge. Asa a fost si azi…asteptam sa-mi apara „mica eroare” insa observ cu stupefiere ca merge sa intru pe mess… si daca asta merge, e clar ca merge si blogul:X si se pare ca da, merge:>

Cum stiu ca asteptati de mult sa apara, dar din cauza acestor probleme nu s-a putut face ceva … am sa-l postez in seara asta, capitolul urmator. 🙂

Va rog sa ma scuza-ti pentru faptul ca am intarziat cu el atat de mult.

Later edit : Am postat si partea a doua din capitolul 23, sper sa va placa. Si nu criticati greselile gramaticale sau de orice alt tip. A fost transcris in graba (am avut ceva modificari de facut) si acum trebuie sa plec.

Enjoy with the chapter!

>:D<:*

3 răspunsuri to “Veste buna”

  1. pe la ce ora il postezi ca sunt nerabdatoare abia il astept

    • hy ligydivina 22 🙂 nice to meet you…
      daca aproximarile mele sunt corecte il voi posta pana in 7 si am mari sperante ca asa o sa fac 🙂

  2. uraaaaaaa!!!!! deabia astept!

Lasă un răspuns

