Anunt

Buna tuturor 🙂 Dupa cum v-am spus nu vor mai exista multe capitole din Almost Lover. Am incercat sa-mi pun ordine in idei si mi-a iesit ceva de genul : Capitolul 27 a fost penultimul capitol, asta inseamna ca urmatorul va fi ultimul. Insa el va fi alcatuit din 3 parti. Prima parte o sa fie postata zilele astea.
Hugs :*

7 răspunsuri to “Anunt”

  1. ce trist 😦

  2. aaaaaaaaaaaaaaa??????????????
    o nu, nu vreau sa se termine………
    imi place groaznic de mult ficul
    :(( :(( :(( :((
    nu mai pot exista vreo 5 cap 😀 😀 😀 😀
    plizzzzzzzzzzzz
    o, nuuuuuuuuu…………..
    iar daca asta se incheie, vei mai scrie unul nu-i asa??????
    plizzzzzzzzzzzz 😀 D: D: 😀 😀 :D: D

    • nu ma asteptam sa-ti placa atat de mult …sincer
      si daca timpu o sa fie bland cu mine si nici scoala nu o sa-mi dea prea multa bataie de cap…o sa incerc 🙂

  3. desi nu e cel mai bine sa te abati de la traseul schitat de mintea ta pentru poveste, trebuie sa recunosc ca e o veste minunata ca vrei sa mai continui. si ca ma bucura enorm . kisses >:D<

    • nu m-am exprimat eu cum trebuie, povestea asta se va incheia cu capitolul 28… ma refeream ca o sa incerc sa scriu altul, desi asta depinde de timp. imi place sa scriu, chiar foarte mult si cu toate ca imi vine greu sa ma despart de poveste…trebuie sa o fac.
      imi cer scuze pentru exprimarea incorecta:)
      kiss u2>:D<

Lasă un răspuns

