partea a 2a

Am postat si partea a doua din capitolul 28. Asa cum probabil va asteptati aceasta nu este din perspectiva Emmei, ci a lui Robert si Taylor.
Avand in vedere ca este prima mea incercare de a reda ceea ce gandesc persoanjele mele masculine sper ca mi-a iesit :D.
Hope you’ll like it! Astept parerile voastre. :*:*

p.s. in afara de aceasta parte pe care tocmai am publicat-o cred ca voi mai scrie inca una si acest fanfic va lua sfarsit.

3 răspunsuri to “partea a 2a”

  1. cath:-s
    unde e partea a doua?

Lasă un răspuns

