Sunshine Award

Am primit premiul “Sunshine Award” si urmeaza sa il dau si eu mai departe. O faceam mai devreme, dar nu am avut timpul necesar. Asadar persoanele care vor fi nominalizate au si ele un premiu de la mine, insa, intai am ceva de mentionat:
– aceasta ordine nu este in functie de care imi place cel mai mult, ci in functie de cum mi-au venit in minte.
– sper ca nu am omis pe cineva, daca da in momentul cand imi voi aminti va fi adaugat in lista. 🙂
– lipsa de timp nu m-a lasat sa pot citi mai multe fanfic-uri, insa sunt sigura ca mai exista multe persoane talentate, cu imaginatie si care au muncit pentru ceva, astfel de persoane merita premiul.

1. Krisz
2. Geo
3. Niki
4. Monik
5. Carmen
6. Pentesylea
7. Apasapex
8. Clabuc
9. Niko
10. Hormonik
11. Eve
12. Dia
13. Andru

12 răspunsuri to “Sunshine Award”

  1. si eu iti multumesc:*

  2. la fel cum si alte persoane au primit acest premiu de la mine ..asa vreau si eu sa ti-l ofer!
    Felicitari Cathy!:*

  3. vei mai scrie, cathy ? :-< plsss

    • zilele trecute am avut o tentativa de a incerca ceva nou…insa nu prea mi-a iesit. desigur daca mi se va contura o idee si voi dispune de suficienta inspiratie voi incerca
      pana atunci nu stiu, dar cu siguranta o sa anunt 🙂

  4. wow imi place mult noua tema la blog :X noi modificari pot anunta..un nou fic ? 😀

Lasă un răspuns

